سنندج | دیدار فرماندار با خانواده های دارای چند معلولیتی

بمناسبت روز جهانی معلولین ،فرماندار شهرستان سنندج به همراه مدیرکل بهزیستی استان ،مدیر بهزیستی سنندج و کارشناسان و مددکاران بهزیستی ،با دو خانواده چند معلولیتی دیدار کرد.

سنندج | دیدار فرماندار با خانواده های دارای چند معلولیتیبه گزارش روابط عمومی بهزیستی استان کردستان،بمناسبت روز جهانی معلولین و در راستای تکریم، برقراری ارتباط مستقیم و بررسی مشکلات معلولین حسین عسکری فرماندار شهرستان سنندج به همراه حسین رسولی مدیرکل بهزیستی استان ،حبیب الله ابراهیمی مدیر بهزیستی سنندج ، به دیدار دو خانواده دارای سه فرزند و دو فرزند معلول جسمی شدید رفتند.

در این بازدید عسکری ضمن تبریک روز جهانی معلولین، گفت: افراد دارای معلولیت به دلیل مشکلات و کمبودهای موجود نیازمند حمایت همه جانبه خیرین و تمامی ارگانها هستند که این حمایت و پشتیبانی در خانواده های دارای دو معلول و یا بیشتر از اهمیت بسیار بالاتری برخوردار است.

وی تصریح کرد : همه ما تلاش خواهیم کرد که شرایط بهتری برای معلولان مهیا کنیم و آنها را در زندگی اجتماعی همراه خود داشته باشیم و مسیر توسعه رشد را با هم بپیماییم  .

همچنین مدیرکل بهزیستی استان در این دیدار از خانواده های این معلولان بابت گذشت ، صبر ، حوصله و مهر و محبتشان تقدیر و تشکر کرد و گفت : قطعاً این یک امتحان الهی است که شما جزء قبول شدگان آن هستید و پاداش بزرگ الهی هدیه ای با ارزش برای شما خانواده های محترم است .

وی افزود : ما نباید معلولیت را برای فرزندان خود یک محدودیت فرض کنیم و نباید اینگونه به آنان القا شود .

گفتنی است؛ در راستای تأمین نیازمندی های خانواده معلولین، قول های مساعدی به منظور رفع مشکلات آنها توسط مسئولین داده شد.

لازم به ذکر است  شعار امسال روز جهانی معلولین " ۱۲ آذر مصادف با سوم دسامبر" با شعار سال " باور توانمندی ها، نویدبخش دنیایی دسترس پذیر" نامگذاری شده است.

سنندج | دیدار فرماندار با خانواده های دارای چند معلولیتی

سنندج | دیدار فرماندار با خانواده های دارای چند معلولیتی

کد خبر 96647

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 3 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد